Cum Comand?

Pentru a comanda un Pachet Stelar, vă încurajăm să folosiți formularul de comandă on-line. Durează doar câteva minute, este foarte simplu și nici măcar nu este nevoie să vă înregistrați pe site. Tot ce trebuie să faceți este să accesați linkul de mai sus, să completați formularul și la final să trimiteți comanda cu un singur clicko apăsare de buton!

Dacă preferați să comandați telefonic, vă rugăm să apelați numărul 0732.88.77.660732.88.77.66. Vă vom îndruma pas cu pas în procesul de comandă și veți primi tot sprijinul pentru a selecta variantele cele mai potrivite pentru dvs. Înainte de a telefona, vă recomandăm să vă gândiți la câteva detalii importante: numele care doriți să îl poarte steaua, constelația preferată și eventual un mesaj pentru persoana care primește cadoul.

Revenind la formularul de comandă on-line, în continuare veți găsi instrucțiuni detaliate pentru completarea acestuia. Nu este nevoie să le citiți acum, recomandarea noastră este să începeți procesul de comandă și să vă întoarceți la această pagină doar dacă apar nelămuriri. Toate datele introduse de dvs. până în acel moment vor fi salvate automat, nu trebuie să vă faceți griji.

Pasul 1 - Produsul
Pasul 2 - Modalitatea de Livrare
Pasul 3 - Modalitatea de Plată
Pasul 4 - Detalii Personale și Adresa de Livrare
Pasul 5 - Informații de Facturare
Pasul 6 - Detalii Comandă
Pasul 7 - Mesaj
Pasul 8 - Observații

Pentru trimiterea unei comenzi trebuie să parcurgeți opt pași simpli. Prima dată, vă rugăm să selectați produsul dorit, bifând căsuța din dreptul Pachetului Stelar Standard sau Pachetului Stelar Premium. Urmează alegerea modului de livrare, unde puteți opta pentru Poșta Română sau Cargus. Pasul trei constă în selectarea unei modalități de plată; dacă veți bifa căsuța „Card de credit (on-line)” sau „Ordin de plată”, după trimiterea comenzii se va face redirecționarea către pagina securizată de plăți, respectiv se vor afișa informațiile necesare transferului bancar.

Produsul, Modalitatea de Livrare și Modalitatea de Plată (Exemplu de Completare)

La pasul patru va trebui să introduceți detaliile dvs. personale și adresa unde doriți să fie livrat Pachetul Stelar. Dacă ați optat pentru livrare prin curierat rapid, adresa de livrare nu trebuie să fie neapărat adresa de domiciliu. Introduceți o adresă la care vă aflați de obicei în timpul săptămânii, între orele 9:00 - 16:00.

Veți observa că unele câmpuri ale formularului au în dreapta o iconiță de forma literei „ă”. Apăsând pe aceasta veți activa o tastatură virtuală, foarte utilă pentru introducerea diacriticelor.

Detalii Personale și Adresa de Livrare (Exemplu de Completare)

Urmează capitolul date de facturare. Aici, prin bifarea uneia dintre cele două căsuțe, aveți posibilitatea de a comanda în calitate de persoană fizică sau persoană juridică. În funcție de opțiunea dvs. vor apărea câmpuri text în care veți introduce informațiile de facturare.

Informații de Facturare (Exemplu de Completare)

La pasul șase vom trece deja la detaliile comenzii. În primul câmp text va trebui să introduceți denumirea aleasă pentru stea, ce poate conține maxim 30 de caractere. Urmează un câmp opțional, în care puteți introduce prenumele și numele persoanei pentru care denumiți steaua.

După, aveți posibilitatea să selectați o dată aniversară pentru stea, care va apărea pe certificatul de înregistrare. Dacă din lista „..an” veți selecta opțiunea „Un alt an”, câmpul listă se va transforma într-un câmp text și veți putea introduce orice an doriți.

La finalul pasului șase, va trebui să alegeți o constelație. Aleator, în granițele acestei constelații, noi vom selecta o stea pentru dvs. Pentru a face o alegere cât mai potrivită vă recomandăm să consultați pagina „Sugestiile Noastre”, în care prezentăm în detaliu cele 52 de constelații vizibile din România.

Dacă vizitați site-ul nostru folosind o tabletă, este posibil ca lista de constelații să arate diferit față de exemplul de mai jos. Nu este o problemă, funcționalitatea listei fiind aceeași.

Detalii Comandă (Exemplu de Completare)

Pasul șapte este dedicat în totalitate mesajului de la dvs. pentru persoana care primește cadoul. Acest mesaj va fi tipărit pe scrisoarea de felicitare inclusă în Pachetul Stelar, dar este opțional. Dacă nu doriți un mesaj, vă rugăm să bifați căsuța „Nu tipăriți un mesaj”; imediat câmpurile următoare vor fi dezactivate, iar dacă nu aveți observații cu privire la comandă, în acest punct puteți apăsa butonul „Trimite comanda”.

Dacă doriți să scrieți un mesaj, vă rugăm să introduceți textul în câmpul aferent (puteți compune dvs. mesajul sau puteți folosi unul din mesajele oferite ca exemplu). Mesajul poate conține maxim 900 de caractere, adică aproximativ 150 de cuvinte. Veți găsi probabil de folos contorul din stângaaflat deasupra câmpului text, ce arată exact câte caractere mai puteți utiliza.

După ce ați introdus un mesaj, opțional în câmpul următor puteți selecta o formulă de încheiere. Aveți posibilitatea de a alege din lista de sugestii, sau puteți introduce dvs. un scurt text. Pentru a face acest lucru, vă rugăm să derulați lista până la capăt și să selectați opțiunea „Introduceți dvs.”. În acest moment, câmpul listă se va transforma într-un câmp text și veți putea introduce o formulă de încheiere personalizată.

În ultimul câmp de la capitolul „Mesaj” va trebui să introduceți numele cu care doriți să semnați mesajul. Este obligatoriu să introduceți această informație, nu veți putea trimite comanda dacă câmpul este lăsat gol.

Mesaj (Exemplu de Completare)

Pasul final, numărul opt, este opțional. Aici vă rugăm să introduceți orice observații aveți cu privire la comandă: spre exemplu intervalul orar preferat pentru livrare, instrucțiuni pentru curier etc.

Observații (Exemplu de Completare)