Întrebări Frecvente

În continuare veți găsi răspunsurile la câteva dintre întrebările frecvent adresate de clienții noștri. Dacă nu găsiți aici răspunsul la întrebarea dvs. vă rugăm să ne contactați și în cel mai scurt timp vom reveni cu un răspuns detaliat.

Pot cu adevărat să cumpăr o stea?
Sunt aceste denumiri ale stelelor recunoscute oficial?
Este posibil ca aceeași stea să fie denumită de mai multe ori?
Ce este Catalogul Stelar Armilar?
Voi putea vedea steaua pe care am denumit-o? Cum o găsesc?
Știu exact ce stea doresc să denumesc. Cum vă pot ajuta să o identificați?
Pentru stea pot să aleg orice nume doresc?
Pot să cumpăr două Pachete Stelare și să denumesc două stele aflate una lângă alta?
Cât de sigure sunt formularele în care introduc date personale sau informații de plată?
Ați primit comanda? Încă nu m-a sunat nimeni și nici pe e-mail nu găsesc o confirmare.
Am trimis o comandă. Cum pot să modific ceva sau să corectez o greșeală?
Pot să anulez o comandă?
Care este politica dvs. de retur?
Care este diferența dintre Pachetul Stelar Standard și Pachetul Stelar Premium?
Dacă doresc să cumpăr mai multe Pachete Stelare îmi veți oferi un discount?
Pot să primesc certificatul de înregistrare în mai multe exemplare?
Documentele din pachet sunt disponibile și în limba engleză?
Am întâlnit câțiva termeni care îmi sunt necunoscuți. Spre exemplu, ce este declinația?
Doresc să expediați direct către persoana pentru care am denumit steaua. Este posibil?
Din momentul în care trimit comanda cât durează până primesc pachetul?
Puteți face livrări în aceeași zi?
Locuiesc în afara țării. Pot să comand? Expediați colete și în străinătate?

Pot cu adevărat să cumpăr o stea?

Pachetul Stelar este un cadou simbolic și atunci când cumpărați unul, adoptați steaua pe care o veți denumi. În mod evident nimeni nu poate să vă vândă o stea și să vă ofere un act de proprietate. Stelele, aerul și razele de soare sunt ale tuturor.

Sunt aceste denumiri ale stelelor recunoscute oficial?

Singura organizație care poate denumi în mod oficial obiecte din spațiul cosmic este Uniunea Astronomică Internațională. Această asociație științifică, desigur, nu oferă publicului larg posibilitatea de a denumi stele sau alte obiecte cerești.

Astronomii vor utiliza întotdeauna doar numere de catalog pentru stele, nu denumiri date de clienții noștri sau ai oricărei alte firme concurente. În final, ce contează cu adevărat este bucuria de a dărui un cadou special.

Este posibil ca aceeași stea să fie denumită de mai multe ori?

Vă asigurăm că fiecare stea din Catalogul Stelar Armilar este denumită doar o singură dată. Putem alege din miliarde de stele, nu ar fi rațional să denumim una de mai multe ori. Există totuși posibilitatea ca o stea din catalogul nostru să apară cu alt nume în baza de date a unei alte companii.

Ce este Catalogul Stelar Armilar?

Acest catalog este baza de date în care noi înscriem stelele denumite de dvs. În acest moment conține câteva mii de stele, ușor vizibile cu un mic telescop sau chiar cu ochiul liber. Catalogul poate fi consultat on-line, dar din motive de confidențialitate a datelor căutarea se poate face doar după numărul de catalog al stelei, nu după denumire.

Voi putea vedea steaua pe care am denumit-o? Cum o găsesc?

Întotdeauna selectăm pentru clienții noștri stele care pot fi văzute de la latitudinea României. Dacă atunci când comandați veți opta pentru o constelație mai puțin populară (listălistă), aleasă mai rar de cumpărători, steaua dvs. va fi vizibilă cu ochiul liber din locații aflate departe de lumina orașelor. Dacă veți alege una din constelațiile populare (listălistă), steaua va fi mai puțin strălucitoare și în cele mai multe cazuri vizibilă doar cu un binoclu sau mic telescop.

Pentru a localiza pe cer steaua va trebui să apelați la harta stelară inclusă în pachet. Cel mai probabil, veți avea nevoie și de un telescop pentru amatori. Dacă telescopul dvs. este dotat cu o montură motorizată, de tip „Go-To”, tot ce trebuie să faceți este să introduceți coordonatele înscrise pe hartă și instrumentul va localiza automat steaua. Dacă veți folosi un telescop cu montură clasică, pe lângă harta stelară veți avea nevoie și de cunoștințe minime de orientare pe bolta cerească (să puteți identifica câteva constelații și stele strălucitoare).

Puteți deasemenea să apelați la un club de astronomi amatori sau la un observator astronomic popular, deschis publicului. În mod sigur în aceste locuri veți găsi persoane cu experiență, care vă vor ajuta cu plăcere. Rugați pe cineva să vă arate prin telescop și Luna, planetele Saturn și Jupiter, sau un roi stelar strălucitor. Veți descoperi că astronomia poate fi și un hobby fascinant!

Știu exact ce stea doresc să denumesc. Cum vă pot ajuta să o identificați?

Vă rugăm să luați în considerare faptul că doar stelele foarte strălucitoare sunt vizibile cu ochiul liber din orașe, unde cerul este puternic iluminat. Aceste stele au deja nume din mitologie și nu mai pot fi denumite. Chiar dacă steaua nu are un nume cu origine arabă sau greacă, în toți anii de când oferim acest serviciu probabil a fost denumită de alt client.

Deși răspunsul a fost descurajant, putem totuși să verificăm dacă steaua este disponibilă. Ca să o putem identifica trebuie să ne furnizați coordonatele astronomice (ascensia dreaptă și declinația) sau un număr de catalog SAO. Este imposibil să localizăm o stea fără aceste informații.

Pentru stea pot să aleg orice nume doresc?

Sigur că da! Singura limitare este că numele trebuie să conțină maxim 30 de caractere și nu poate avea conotații licențioase.

Pot să cumpăr două Pachete Stelare și să denumesc două stele aflate una lângă alta?

Da, vă rugăm să ne contactați și vom selecta o pereche stelară pentru dvs., în orice constelație doriți. Este o idee excelentă de cadou pentru nuntă, o stea cu numele mirelui și una cu numele miresei.

Cât de sigure sunt formularele în care introduc date personale sau informații de plată?

Pentru toate paginile site-ului nostru folosim exclusiv conexiuni securizate SSL, criptate pe 256 de biți. Procesatorul nostru de plăți on-line folosește deasemenea conexiuni SSL, plus un mediu de tranzacționare 3D Secure. Vă asigurăm că este eliminat orice risc de folosire frauduloasă a datelor dvs.

Ați primit comanda? Încă nu m-a sunat nimeni și nici pe e-mail nu găsesc o confirmare.

Din momentul în care plasați comanda pot trece câteva ore până când vă vom contacta telefonic pentru confirmare. Vă rugăm să nu vă faceți probleme, comanda dvs. a ajuns la noi.

Un mesaj de confirmare este trimis automat atunci când apăsați butonul „Trimite comanda”. Dacă în maxim două sau trei minute nu apare în căsuța dvs. de e-mail, vă rugăm să verificați în directorul „Spam” sau „Bulk”.

Am trimis o comandă. Cum pot să modific ceva sau să corectez o greșeală?

Trebuie doar să ne contactați. Vă vom ajuta cu plăcere chiar și în cazul în care doriți să faceți modificări după ce ați primit produsul. Totul fără costuri suplimentare sau timpi lungi de așteptare.

Pot să anulez o comandă?

Desigur, nu aveți nici un fel de obligație atunci când comandați. Vă rugăm doar să ne anunțați imediat ce vă hotărâți să anulați comanda, putem astfel evita tipărirea inutilă a documentelor.

Care este politica dvs. de retur?

Conform directivelor europene, puteți returna produsul în termen de 14 zile de la primirea acestuia, fără penalități și fără invocarea unui motiv. Ne obligăm ca tot în termen de 14 zile (de obicei mult mai repede) să vă restituim întreaga sumă achitată.

Care este diferența dintre Pachetul Stelar Standard și Pachetul Stelar Premium?

Dacă veți alege Pachetul Stelar Premium, certificatul va veni înrămat și vom include în colet o pungă elegantă pentru prezentarea cadoului. Pachetul Premium conține în plus și un CD cu un planetariu virtual, o aplicație pentru PC ce arată cerul într-un mod realist, 3D. Cu ajutorul instrucțiunilor incluse veți putea localiza ușor steluța denumită de dvs.!

Dacă doresc să cumpăr mai multe Pachete Stelare îmi veți oferi un discount?

Da, oferim discounturi pentru comenzi mai mari. Vă rugăm să ne contactați și vom discuta în detaliu.

Pot să primesc certificatul de înregistrare în mai multe exemplare?

Putem tipări mai multe exemplare pentru orice document din Pachetul Stelar, la prețul de 10 LEI per exemplar. În momentul în care vă contactăm telefonic pentru a confirma comanda vă rugăm să ne spuneți câte copii doriți.

Documentele din pachet sunt disponibile și în limba engleză?

Pentru moment, putem oferi documentele doar în română. Vă asigurăm că în scurt timp vor exista și variante în engleză.

Am întâlnit câțiva termeni care îmi sunt necunoscuți. Spre exemplu, ce este declinația?

Am pregătit un „Glosar astronomic”, în care explicăm în detaliu termeni mai puțin uzuali în vorbirea curentă, folosiți însă frecvent în astronomie. Vă rugăm să accesați linkul.

Doresc să expediați direct către persoana pentru care am denumit steaua. Este posibil?

Da, cu condiția să efectuați plata în avans, cu cardul de credit sau prin ordin de plată. Vă rugăm să menționați faptul că pachetul va ajunge direct la persoana pentru care ați denumit steaua. Vom avea grijă să trimitem factura fiscală doar către adresa dvs. de e-mail, nu va fi inclusă în colet.

Din momentul în care trimit comanda cât durează până primesc pachetul?

Dacă optați pentru curierat rapid, de cele mai multe ori aproximativ 24 de ore. Încercăm întotdeauna să livrăm a doua zi comenzile primite până la ora 12:00. În perioada Crăciunului și de Sf. Valentin pot exista întârzieri, dar și atunci ne străduim să livrăm în maxim două zile lucrătoare.

Puteți face livrări în aceeași zi?

Din păcate, nu putem livra în aceeași zi în care ați plasat comanda. Nici măcar în București. Putem în schimb să vă trimitem pe e-mail o copie a certificatului de înregistrare, pe care o puteți folosi pentru o mică prezentare a cadoului ce urmează să ajungă a doua zi.

Locuiesc în afara țării. Pot să comand? Expediați colete și în străinătate?

Expediem frecvent în țări din Europa și ocazional chiar și în afara continentului. În principiu, putem expedia către orice locație de pe glob. Dacă comandați din Europa, vă recomandăm să plasați comanda cu cel puțin șase zile înainte de data la care doriți livrarea. Dacă comandați din afara continentului, livrarea se face de obicei în termen de opt sau 12 zile din momentul în care pachetul pleacă de la noi.

Pentru informații detaliate despre livrări în străinătate vă rugăm să consultați secțiunea „Plată și Livrare”.